czwartek, 4 sierpnia 2016

Witajcie,
dzisiaj czas na gatunek, który uwielbiam oglądać, ale rzadko sięgam po książki z tego gatunku.

Stephen King - Lśnienie (cz.1)
Znalezione obrazy dla zapytania stephen king lśnienie

Jack Torrance, były nauczyciel, a obecnie poszukujący weny pisarz, otrzymuję pracę dozorcy w opuszczonym na okres zimowy górskim hotelu Overlook. Kiedy burze śnieżne odcinają od świata rodzinę Torrance'ów, obdarzony telepatycznymi zdolnościami Danny, pięcioletni syn Jacka, odkrywa, że hotel jest nawiedzony, a duchy powoli doprowadzają jego ojca do obłędu. Sytuacja staje się coraz bardziej groźna, aż pewnego dnia mężczyzna przestaje nad sobą panować...
Pierwsza książka, którą przeczytałam Stephena Kinga. Książka jest napisana bardzo ciekawie, trzyma w napięciu. Prawdziwy horror, aczkolwiek filmu jeszcze nie miałam okazji obejrzeć. Z pozoru normalna rodzina dostaje propozycję pracy, by odbić się od dna. Więc muszą spróbować. Jack chce ratować swoją rodzinę za wszelką cenę, odegrać się i wynagrodzić im przeszłość, dać jeszcze jedną szansę. Jednak hotel jest nawiedzony. Ale czy na pewno? Kto nawiedza hotel? Dlaczego pięciolatek zauważa nadprzyrodzone rzeczy? Czy zdołają się uporać z duchami? Czy oprócz chłopca ktoś jeszcze zauważy duchy? Czy duchy będą chcieli obcych ludzi w swoim hotelu? Ciężko mi się czytało, ale tylko dlatego, że tak strasznie brakowało mi efektów dźwiękowych, bez których się aż tak nie bałam! Ale Stephen King pisze bardzo ciekawie, dlatego mam także drugą część tej książki i kiedyś na pewno po nią sięgnę. Kiedy przyjdzie jej czas.
Buziaczki
Zaczytana Andzia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz