wtorek, 23 maja 2017

Hej,
trochę mnie tutaj nie było, jednak wpadłam polecić Wam thriller psychologiczny, który właśnie skończyłam czytać :) 

CHARLOTTA LINK - WIELBICIEL





Okładka książki Wielbiciel



W lesie niedaleko małej miejscowości w okolicach Augsburga znaleziono zmasakrowane zwłoki młodej kobiety. Policja i bliscy zamordowanej stoją przed prawdziwą zagadką, gdyż kobieta zaginęła bez śladu przed kilkoma laty. Dopiero telefon od jej znajomej z wakacji dostarcza pierwszych wskazówek. Jednocześnie we Frankfurcie toczy się inna historia. Leonę - zadowoloną z życia redaktorkę pracującą w wydawnictwa - ukochany mąż porzuca dla innej kobiety. To prawdziwy cios dla osoby, która dopiero co była świadkiem samobójstwa...

Czasami kiedy bardzo cierpimy wpadamy w ramiona niewłaściwej osoby, która chce nas pocieszyć. W tym przypadku właśnie tak było. Leona po zdradzie męża wpada w ramiona Roberta, który właśnie natknął się na jej drodze. Leona wierzy w przeznaczenie, tylko czy jej nowa miłość jest faktycznie miłością? Czy z tym mężczyzną wszystko jest ok? Przecież dopiero stracił siostrę? Co się stało z jego byłą dziewczyną? Czy czegoś nie ukrywa. Niektórych ludzi nie możemy poznać przez całe życie, a co dopiero przez kilka miesięcy znajomości, choćbym nie wiem jak bliska była to znajomość. Kim tak na prawdę jest Robert? I co skrywa? 
Z drugiej strony co przeżywa rodzina młodej kobiety, która została brutalnie zamordowana? I kto ją zabił? Kto i za co? Czy najbliżsi poznają prawdę?
Na te pytania znajdziecie odpowiedź w książce.
A co ja o niej myślę? Może i czytałam ciekawsze thriller, ale ten jest w miarę fajny. Warto przeczytać tą ciekawą fabułę :-), na pewno sięgnę po jeszcze jakąś książkę Link.


Pozdrawiam,
zaczytana Andzia :-) 

2 komentarze:

  1. To już wiem co będę czytać w przyszłości ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musisz poszukać w bibliotece :-) - bo stamtąd ją wzięłam ;)

      Usuń