niedziela, 5 lutego 2017

Hej,
no i właśnie weekend minął - ale dla mnie ten tydzień trochę wolniejszy jest :).
Spędziłam weekend z cudowną książką!:D Zapożyczoną od przyjaciółki Luśki - www.małyskrzacik.pl (to jej blog, polecam <3). A o jakiej książce mowa?


Dziewczyna w walizce - Raphael Montes 
Okładka książki Dziewczyna w walizce


Droga do szczęśliwej miłości rzadko przebiega bez komplikacji. 
Teo Avelar to stroniący od ludzi student medycyny. Wszystko zmienia się, kiedy poznaje Clarice, śmiałą i przebojową dziewczynę. 
Wkrótce Teo zaczyna czuć, że Clarice mu się wymyka.
Nie ma wyboru, musi działać. 
Nie może pozwolić, by coś ich rozdzieliło.
Już nigdy. 
O czym jest ta książka? Na pewno nie o normalnych związku. O normalnej miłości także nie jest. Jest o chorobie i obłąkaniu zwykłego studenta medycyny, który chciałby zostać pokochany, ale nie wie jak ma to uczynić. Dlatego decyduje się. No właśnie na co? Niewątpliwie zmieni życie swoje jak i Clarice. Jedna decyzja pochopnie pojęta w przypływie impulsu zmienia życie obojga osób. 
Byłam w szoku czytając książkę, bo trzymała w napięciu. 
Byłam także w szoku, bo taka historia może przydarzyć się na prawdę w dzisiejszych czasach. 
Najgorsze jest to, że zachowanie nienormalne Tea nie zostało ukarane. Miał farta.
Polecam, książka wciąga niesamowicie. 
Dobry odpoczynek, po cięższej lekturze.
Miłego tygodnia,
zaczytana Andzia :* 

2 komentarze:

  1. Ja Ci dam Luśka!! ;D Przyznaj, że wiem jakie książki kupować c'nie? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czekam na kolejne twoje zakupy książek :D

      Usuń