niedziela, 29 stycznia 2017

Witajcie,
dzisiaj chciałabym Wam polecić kolejną książkę, długo mnie nie było poprzez ostatnie przeżycia, które nie są dla mnie łatwe, postaram się to nadrobić. Dzisiaj polecam książkę słynnego Nicholasa Sparksa, które przeczytałam prawie wszystkie.
Nicholas Sparks - Najdłuższa podróż.
Okładka książki Najdłuższa podróż



Ira i Ruth. Sophia i Luke. Dwie pary, które mają niewiele wspólnego, i które są oddzielone lat i doświadczenia. Jednak ich życie będzie zbieżne z nieoczekiwą zjadliwością, przypominając nam wszystkim, że nawet najtrudniejsze decyzje mogą przynieść niezwykłe podróże: poza rozpaczą po śmierci, do najdalszych zakątków ludzkiego serca.
Bardzo ciekawa powieść, która pokazuje co znaczy prawdziwa miłość, niezależna od wieku. Mi osobiście bardzo się podobała ta opowieść, dla mnie była magiczna, gorzej z filmem. Nie będę dużo o niej pisać, bo książka sama się obroni :) 
polecam
Zaczytana Andzia :-) 

4 komentarze:

  1. No w końcu nowa recenzja!! Może kiedyś przeczytam, chociaż wiesz, że za takimi ckliwymi książkami nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest ckliwa tylko piękna, jak odbiorę od Agi to Ci pożyczę Sparksika :D

      Usuń
  2. Hahahhaha lD na początku muszę przeczytać pozostałe od Ciebie ;) Zaczęłam "Gdzie jest Mia" ;) A gdzie pozostałe? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dasz radę :D twoje też czekają u mnie w kolejce :)

      Usuń